четвер, 14 лютого 2019 р.


14 лютого, напередодні Дня святого Валентина,в нашій бібліотеці відбулася розважально – пізнавальна година «Під знаком Купідона». Гостями  були користувачі нашої бібліотеки. Спочатку був проведений екскурс в історію виникнення цього свята. Присутні ознайомилися з традиціями святкування Дня святого Валентина в різних країнах, згадали всесвітньо відомі пари закоханих та їхні романтичні історії, пригадували народні прислів'я та приказки. З захопленням приймали участь у конкурсах, серед яких «Ти без мене - не ти, я без тебе – не я!», «Питання на засипку», «Склади прислів'я», «Подарую букет коханій». Майстер - клас «Розтануть сніжинки від веселої Валентинки" супроводжувався ліричними музичними творами відомих композиторів –класиків.








Немає коментарів:

Дописати коментар